Teaching Proposals / Διδακτικες Προτασεις

OIKONOMIKA & ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ… – δείτε παρακάτω ενδεικτικό υλικό

” Το τουριστικό φαινόμενο, σαν ανάγκη του ανθρώπου να φύγει από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας και να ανακαλύψει καινούριους τόπους και ανθρώπους  είναι πολύ παλιό. Ξεκινά από την αρχαιότητα και φτάνει μέχρι και σήμερα σε διαφορετική μορφή βέβαια. Σ΄ όλα τα στάδια της πορείας του όμως έχει σχέση με την εξέλιξη των μεταφορικών μέσων αλλά και τις συνθήκες ειρήνης.”

ΑΟΔΕdoc

εθδ

Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Δημοσθενους

Επαγγέλματα του χθες

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

τουριστικα γραφειαΝέο – Έγγραφο του Microsoft Word

υπευθυνος περιβαλλοντικά πολίτης

(περισσότερες πληροφορίες κα Βούρκου ΠΕ18.02)

 

* * *

ΦΥΣΙΚΗ – δείτε εδώ διδακτικά σενάρια που καλύπτουν 3-4 διδακτικές ώρες. Δείτε εδώ καί τις δραστηριότητες οι οποίες καλύπτουν 1-2 διδακτικές ώρες (πηγή https://4myfiles.wordpress.com/)

ΦΥΣΙΚΗ Εδώ θα βρείτε υα Ενδεικτικά Θέματα για τη Φυσική (και τις Απαντήσεις) για τον ΜΑΪ 2015 &  Εδώ θα βρείτε τα Ενδεικτικά Θέματα για τη Φυσική  (και τις Απαντήσεις) για τον ΑΠΡ 2013 – ΤΕΕ Ειδ. Αγ. Α΄Βαθμ & Ειδικό ΕΠΑΛ Σερρών  (πηγή https://4myfiles.wordpress.com/)

 

Visual Index

8989 - Copy (2)  8989 - Copy (4) 8989  23ef

23b - Copy  3b - Copy

03

 

 

* * *

ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚΓ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ – δείτε παρακάτω ενδεικτικό υλικό

20150112_121940 20150112_121955 20150112_122004 20150112_122100 20150112_122125 20150112_122453

 

και …

20150112_122155 20150112_122236 20150112_122400 20150112_122412 20150112_122421 20150112_125919 20150112_125925  (περισσότερες πληροφορίες κα Γιουμένη ΠΕ18.02)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s